sâmbătă, 30 aprilie 2011

Decalog -" Octavian Paler"

Si ma gandeam ca poate in viitor , voi fii acea mare scriitoare ce inca de acum imi propun .
In dupa-amiaza asta , citeam una din cartile lui Octavian Paler, am fost placut surprinsa de descoperiile mele pe tot parcursul timpului . Era fascinant cum in doar doua pagini reusea sa redea acea neliniste sufleteasca ce mie inca imi i-a mai mult de zece pagini si mii de hartii ca drept ciorne , doar pentru a scrie o idee ce are in esenta tot. Nu incerc sa ma compar cu O.P , nici nu vreau , vreau doar sa-i calc pe urme , discret si in profunda liniste.
Decalogul propus de mine , este o mica parte din mireasma vietii mele , este inceputul unor reguli de aur ce imi da rodul unei convietuiri cu lumea in pace.

  1. Sa nu uiti ca trecutul nu se sterge. Invata sa traiesti cu el in armonie.
  2. Accepta critica ca pe un sfat. Invata din ce odata a fost o greseala.
  3. Fii mai blanda decat cel ce iti vrea raul.
  4. Gandeste ca si cum ai fii doar tu pe lume.
  5. Nu fugi de singuratate , este uneori cea mai buna prietena.
  6. Nu incerca sa te razbuni , pe ceva ce nu exista in prezent. Teama de a depasi trecutul te va distruge.
  7. Gandul de regasire nu este asemenea cu cel de izolare.
  8. Invata sa accepti despartirea.
  9. Nu incerca sa zambesti fals . Te va da de gol privirea.
  10.  Si in final ....iubeste fiecare zii ca si cand ar fii ultima.. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu