luni, 28 martie 2011

Defect.

A donde vamos a parar ?!
Asta e intrebarea mea zilnica. Unde ne va opri ura si dispretul asta , iti zic eu , peste ceva timp.....
Deja am inceput sa consider ura ca o buna prietena, imi voi cladi viata , demonstrand ca sunt mai buna , si "le" voi demonstra ca au gresit. Au creeat ceva in mine in fond ceva bun , m'au facut puternica, si ii voi face sa intoarca capul si sa intrebe uimiti daca sunt eu ?! stii de ce? pentru ca am fost naiva si totodata " proasta" , doare cel mai mult barfa si vei descoperi si tu, toti ca odata in viata fiecareia ati trecut prin momentul asta , si in final imi veti da dreptate. Am zis in seara asta o fraza "S-a terminat" si asa este , am ars si la propiu si la figurat tot ! ce inca imi aduceau aminte de trecut , am sterg intr'o zii ani intregi , pentru ca imi faceau rau , mi'am propus mie insumi sa plec mai departe singura. Am inceput din nou jurnalul de sub pat ce scriam de ani , am rupt paginii si le'am ars , asta e cel mai bun inceput , sa fii sigura pe tine, sa crezi ca totul maine va fii ok , si sa nu apleci capul in fata nimanui, sa iti controlezi emotile atunci cand vei fi alaturi de omul care l'ai iubit sau inca il mai iubesti si ti'a facut rau , sa nu uiti niciodata ca roata se intoarce ,sa fii mai puternica in fata celui ce te;a considerat slaba . Sa construiesti o persoana total diferita atunci cand ti'e greu. Pentru ca merita pentru tine sa uiti , NU merita nici cel care il iubesti sa accepti sa te dezamageasca, nimeni nu merita o a doua sansa pentru ca in final tot tu vei suferi, iar acel ce greseste si isi recunoaste vina este omul care te va vrea inapoi si crede-ma ca nimeni nu va face asta .
Nu fii trista nici daca iubesti si acel el te'a parasit pentru ca nu tu esti de vina , ci el , pentru ca nu a apreciat faptul ca tu il iubesti sincer. .. In final intelege ! ca viata este un drum care mai are si dealuri care trebuie sa le urci , va fi si lin , atunci cand ti'e bine, mai are si gropi in care te opresti si care cauti mereu solutia , mai are si praf care te va face sa plangi si in final cand vei ajunge la destinatie vei muri. Ciudat dar adevarat .
Acum incearca sa intelegi in ce stadiu esti tu , pentru eu deja stiu , am fost in apropierea unei gropi . am cazut , dar am gasit solutia. Incearca sa identifici si tu , sa recunosti si sa gasesti solutia optima.
Va pup !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu